Επιπλέον, στο πεδίο της κοινωνίας της πληροφορίας, οι εξελίξεις είναι συναρπαστικές. Ορισμένες επιχειρήσεις ήδη επεξεργάζονται τα online μηνύματα που αναρτούν οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα, αποσκοπώντας να εντοπίσουν τις καταναλωτικές τους συμπεριφορές και να κάνουν ακόμα και προβλέψεις για την πορεία της αγοράς. Από την άλλη πλευρά, ο τομέας της ασφάλειας αποκτά νέα εργαλεία, καθώς μία νέα μέθοδος ανάλυσης βίντεο παρέχει τη δυνατότητα επεξεργασίας πολλών ωρών οπτικοακουστικού υλικού που λαμβάνονται από τις κάμερες ασφαλείας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Την ίδια στιγμή, ανακαλύπτονται νέες μέθοδοι για τον εντοπισμό των διαρροών νερού μέσω της χρήσης λογισμικού, την άντληση πόσιμου νερού από την ομίχλη και την προώθηση του multitasking στους σύγχρονους υπολογιστές.
Στο τεύχος μας φιλοξενείται και η ελληνική άποψη, η οποία επικεντρώνεται στις δυνατότητες του Twitter, και πώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης, καθώς και στους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά τη χρήση αρχείων pdf. Η ελληνική άποψη ολοκληρώνεται με την καταγραφή της πορείας της κλιματικής αλλαγής, καθώς και την παρουσίαση άγνωστων εν πολλοίς, αλλά ελπιδοφόρων ακαδημαϊκών κλάδων: της νευροοικονομικής και του νευρομάρκετινγκ.