Το αφιέρωμα που φιλοξενείται στο τεύχος που κυκλοφορεί την Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου, μαζί με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, εξετάζει όλες τις σύγχρονες τάσεις στον κόσμο των media, εστιάζοντας στην τρέχουσα κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κλάδος, αλλά και στα καινούργια επιχειρηματικά μοντέλα που αναδύονται.
O Tom Standage, συγγραφέας του αφιερώματος, υποστηρίζει ότι καθώς η ενημέρωση καθίσταται περισσότερο συμμετοχική, κοινωνικοποιημένη, διαφοροποιημένη, αλλά και πολιτικοποιημένη, επιστρέφει -από πολλές απόψεις- στο περισσότερο χαοτικό, ανεξάρτητο και πολιτικά φορτισμένο περιβάλλον της περιόδου που προηγήθηκε της καθιέρωσης των μέσων μαζικής ενημέρωσης, το 19ο αιώνα.
Επίσης, παρόλο που το διαδίκτυο προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στη δημοσιογραφία, αυτό αποδείχθηκε παράλληλα μία απροσδόκητη «ευλογία» για τους καταναλωτές, οι οποίοι διαθέτουν πλέον μία ευρύτερη γκάμα επιλογών απέναντι στην πηγή ενημέρωσης, αλλά και τον τρόπο πρόσβασης στην πληροφορία.
Το αφιέρωμα του Economist ολοκληρώνεται με τις απόψεις Ελλήνων ειδικών στη βιομηχανία της ενημέρωσης, οι οποίοι μας ενημερώνουν -μεταξύ άλλων- για το νέο ρόλο που έχουν κληθεί να διαδραματίσουν τα social media στη διάδοση της πληροφορίας, αλλά και την πορεία των παραδοσιακών μέσων μέσα σε αυτόν το γενναίο, ενήμερο κόσμο.
Μαζί με τον Economist αυτού του μήνα, κυκλοφορεί, επίσης, και μία έκδοση του FORUM ΑΓΟΡΑΙΔΕΩΝ για τις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.